Pierwszy raz u nas? Zapraszamy do zwiedzenia serwisu!

Wpadka UbetEats czy celowe działania PR-owe?

12 gru 2017 :: Jan Berdychowski

UberEats to usługa polegają na dowożeniu jedzenia. Jest to usługa stanowiąca gałąź względem osi działalności spółki, jaką są przewozy osób. Jeden z oddziałów UberEats postanowił uczcić "Dzień Docenienia Żony" w Indiach, ale swoją reklamą wzbudził tylko rozgoryczenie  internautów. Promocja brzmiała następująco: "Zamów coś w uberEATS i pozwól żonie wziąć wolne odkuchni" - tak UberEats w Bangalore w Indiach reklamował swoją usługę. Wiadomość o tej treści otrzymali użytkownicy aplikacji, przy okazji dostając w prezencie 100 rupii (ok. 1,56 dolara) na zamówienie jedzenia. Uber w odpowiedzi na oburzenie internautów szybko przeprosił, pisząc na Twitterze, że promocja była "totalnie niepoprawna". Warto jednak zaznaczyć, że zrobiono to z konta "Uber_Comms", czyli oficjalnego kanału PR-owego spółki, który obserwowany jest przez niecałe 1,5 tysiąca osób.